DS 4 – mål Se målene
UTVENDIG
Utvendig lengde | 4400 mm |
Utvendig bredde (uten sidespeil / med speil felt inn / med speil felt ut) | 1830/1866/2061 mm |
Utvendig høyde (uten/med antenne) | 1470/1490 mm |
Akselavstand | 2675 mm |
Overheng foran | 925 mm |
Overheng bak | 800 mm |
INNVENDIG
Albuebredde i forsetene | 1472 mm |
Albuebredde i baksetet | 1420 mm |
Antall sitteplasser | 5 |
BAGASJEROM
Lengde bagasjerom | 830 mm |
Bredde bagasjerom | 1104 mm |
Innvendig utnyttbar høyde i bagasjerommet (under hattehyllen / under taket) | 533/730 mm |
Bagasjeromsvolum (E-TENSE) | 390/430 L |
RESPONSIV OG DYNAMISK Motorversjoner
Med E-TENSE-hybriddrivsystem får du dynamisk ytelse, samtidig som du kjører mer miljøvennlig.
FORBRUK/UTSLIPP (BLANDET KJØRING IHT. WLTP):
0,13–0,14 l/mil
30–32 g CO₂ per km
KOMFORT OG INNVENDIG PLASS Maksimal komfort
Gode kjøreopplevelser
Trådløs mobillader og seter av skummateriale med høy tetthet (som fås med ventilasjon, setevarme, massasjefunksjon og ti elektriske innstillinger) sørger for topp komfort i forsetene. Baksetene er laget av skum med høy tetthet. I midten er det et justerbart armlene med oppbevaringsrom og USB-porter.




Motorisert bakluke med håndfri åpning og lukking
Når du har hendene fulle, kan du åpne og lukke bagasjerommet med en fotbevegelse. Bagasjerommet kan også åpnes fra førerplassen eller ved å trykke på bakluken.
Stort elektrisk soltak
Hvis du vil gi alle i bilen glede av ekstra lys og komfort underveis, anbefaler vi det store elektriske soltaket.
Oppvarmet frontrute
Som ekstrautstyr til DS 4 kan du velge siste generasjon frontrutevarme, der et nettverk av wolfram-tråder varmer opp hele frontruten og fjerner is, snø og dugg. Det gir ekstra komfort og økt trafikksikkerhet i all slags vær.
SIKKERHETSTEKNOLOGI Føl deg trygg uansett
TJENESTER
Finn en forhandler
Juridisk informasjon ¹ De oppgitte verdiene for drivstofforbruk, CO₂-utslipp og rekkevidde er målt med WLTP-testmetoden, som gjelder for typegodkjenning av nye biler fra 1. september 2018. WLTP-metoden erstatter den tidligere brukte metoden NEDC (New European Driving Cycle). De mer realistiske testforholdene gjør at drivstofforbruk og CO2-utslipp som måles i henhold til WLTP, i mange tilfeller er høyere enn dem som måles i henhold til NEDC. Drivstofforbruk, CO₂-utslipp og rekkevidde kan variere avhengig av faktiske bruksforhold og ulike faktorer som ladehyppighet, kjørestil, hastighet, utstyr, dekkdimensjon, utetemperatur og bruk av varme- og klimaanlegg. Kontakt forhandleren for mer informasjon. Du finner også mer informasjon her.